Lite oväntat kanske..

Hellu..
I förra inlägget så skrev jag ju att jag skulle vara ute och segla i 2 veckor och det gör ju jag i för sig, men jag skrev ju också att jag inte kunde blogga på 2 veckor och nu har det bara gått 6 dagar..
Men det är ju bara bra för då har ni något att läsa x) Men anledningen till att jag kan skriva nu är att vi stannade till vid farmor och farfars landställe och här finns det mycket mer el än i båten så vi kunde använda våran laptop som vi tog med oss.. och då tog jag chansen att blogga lite! =)
En till rolig grej som har hänt är att jag faktiskt har träffat Elsa oxå när vi vart ute på vår segeltur! Elsa var typ på sitt mormor och morfars sommarställe och då åkte vi och hälsade på =) Så nu vet ni varför Elsa inte heller bloggar ;P
Oj då, nu skrev jag ganska mycket, hoppas ni orkar läsa allt! ;P

Tyvärr blir det ingen bild för jag orkar inte vänta på datorn, den är såå trög ;P Det tog typ en kvart att logga in..!

Men nu kommer jag inte blogga förrän runt den 26 juli (när jag kommer hem), det är jag nästan säker på.. Men Elsa kanske kommer blogga lite om hon kommer hem innan mig ;)
Fast precis efter jag kommer hem (nån dag efter) så åker jag till Kreta i en vecka! Kul för mig (;P) men då blir det inte heller någon bloggning på en vecka.. =(

Ses runt den 26 juli♥
//Jossan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0