Månadsstenar och dagens fråga ;)

Hej på er! :)
Just nu sitter jag vid datorn och tittar runt lite på olika hemsidor som säljer halsband med månadsstenar.
Undrar du vad månadsstenar är? Jo, varje månad har en egen månadssten. T.ex. månaden juli har rubin och månaden maj har smaragd.
Men jag har ju tittat runt på många olika hemsidor som skriver om månadsstenarna och dom skriver olika om vilken månad som har vilken sten.. Men på dom flesta hemsidor så står det samma sak, så dom hemsidorna är dom som jag tror har rätt. Här kommer en bild på månadsstenarna:

 Den längst upp till vänster är Januari, till höger om den är februari osv.

Här kommer en till bild men jag vet inte om texten på bilden stämmer, och ni ser ju att alla stenar inte är samma som på förra bilden, utan bara några:


Här kommer dagens fråga! ;)
VILKEN ÄR DIN MÅNADSSTEN?

Ses♥ //Jossan :)

Kommentarer
Postat av: linnea - http://photobylinnea.blogg.se

kristallklar/diamant som jag har hört att det är (:

sv ; tack så mycket!

2010-08-07 @ 14:25:40
URL: http://photbylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0